Digitaal registreren en aanmelden met een wettelijk identiteitsbewijs

Heeft u een eerste afspraak (sinds lange tijd) bij het Rode Kruis Ziekenhuis? Dan meldt u zich niet meer aan bij een balie, maar bij één van de drie digitale aanmeldzuilen in de centrale hal. Bekijk hieronder de instructievideo over het digitaal aanmelden en registreren. 

Geen video?

Kunt u de video niet bekijken? Lees hieronder de instructies stap voor stap:

 

  1. Bij binnenkomst loopt u naar één van de digitale registratiezuilen in de centrale hal van het ziekenhuis.
  2. U plaatst uw legitimatiebewijs op de glasplaat: dit kan zijn een rijbewijs, identiteitkaart of paspoort.
  3. Zo nodig kunt u via de camera in de zuil een foto laten maken voor in uw dossier.
  4. Nu ziet u uw persoonsgegevens. U bevestigt uw gegevens wanneer deze juist zijn.*
  5. Als u uw gegevens heeft bevestigd, bent u aangemeld*. Op het scherm ziet u:
    1. De tijd van uw afspraak
    2. De naam van de specialist
    3. De route die u moet volgen naar de balie
  6. De route wordt geprint.
  7. Heeft u voor het eerst een afspraak bij de desbetreffende poli? Dan heeft u ook speciale stickers nodig. Deze krijgt u bij de Inschrijfbalie in de centrale hal.

 

Bij een volgende afspraak in het ziekenhuis gebruikt u uw identiteitsbewijs om uzelf aan te melden bij de registratiezuil.

 

*Soms kloppen de gegevens niet of kan een afspraak niet elektronisch worden verwerkt. In dat geval ziet u op het scherm het verzoek u te melden bij de Inschrijfbalie in de centrale hal.

Hulp ter plaatse

Komt u er ter plekke toch niet uit? In de centrale hal staan vrijwilligers klaar om u te helpen.

 

Lees ook:

Paginaopties: