In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
Heijlmanprijs voor Susanne Hoogers
Mevrouw Susanne Hoogers, neuroloog in het RKZ, heeft de Jan Heijlmanprijs ontvangen voor ‘beste specialist’!Een fantastische erkenning voor haar inzet vóór co-assistenten dóór co-assistenten. Het co-schap Gynaecologie & Verloskunde van het RKZ was genomineerd in...
Hangslot
Er ligt een hangslot in de keuken, op het aanrecht aan de zijkant van de magnetron. Naast een paar vliegenmeppers. Geen idee waarom dat hangslot daar ligt en ik voel ook de urgentie niet om het te verplaatsen. Daarvoor ligt het niet voldoende in de weg. Het hangt wel...
Heliomare en RKZ verstevigen samenwerking
Intensievere samenwerking voor betaalbare en hoogwaardige revalidatiezorg Heliomare en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) werken al jaren samen om patiënten in de regio de best mogelijke revalidatiezorg te bieden. Woensdag 5 juni bezegelden Jan Welmers, bestuurder...