In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Wensproject Handventilatoren via Stichting Vrienden van het RKZ

Genette is een gespecialiseerd longverpleegkundige en holistisch ademcoach en heeft een eigen spreekuur in het Rode Kruis Ziekenhuis. Zij behandelt patiënten met astma en COPD. Voor deze patiënten heeft zij een ‘Wensproject’ via de Stichting Vrienden van het RKZ in...

Lees meer

Bezoek van Deense borstkankerchirurgen

Dinsdag 25 juni waren dr. Panagiotis Pappas en dr. Vibeke Britt Rebsdorf Larsen, twee Deense borstkankerchirurgen uit het Zealand University Hospital (Roskilde, Denemarken) op bezoek in het RKZ om te leren van onze ervaring met het Pintuition magneetje voor het...

Lees meer

Afdeling Psychiatrie RKZ winnaar Beste Coschap 2024 UMC

Met trots en blijdschap delen we mee dat de afdeling Psychiatrie van het Rode Kruis Ziekenhuis door de CoRaad van het UMC is verkozen tot de Beste Coschap van 2024! Van harte gefeliciteerd! Elk jaar organiseert de CoRaad van het UMC de Beste Coschap Verkiezing,...

Lees meer