In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
Kunstcadeau voor patiënten RKZ
Het kunstenaarscollectief Spatzuiver is druk bezig met het maken van een kunstwerk op de technische ruimte van het nieuwbouwdeel van het RKZ. Een mooi cadeau van de Stichting Vrienden van het RKZ voor alle patiënten, bezoekers én collega's die hier uitzicht op...
Gevaar brandbare vloeistoffen nog steeds onderschat
Veel Nederlanders zijn niet op de hoogte van de gevaren die brandbare vloeistoffen, zoals bio-ethanol, spiritus en benzine, met zich meebrengen. In het brandwondencentrum in Beverwijk werden de laatste periode al 13 mensen binnengebracht met ernstige brandwonden door...
Nadine Vieleers volgt Peter van Barneveld op als voorzitter rvb RKZ
Peter van Barneveld, voorzitter raad van bestuur van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ), draagt vanaf 1 oktober 2024 zijn voorzitterschap over aan zijn opvolger; Nadine Vieleers. Peter van Barneveld: ‘Het afscheid nemen van het RKZ vind ik niet eenvoudig. Dit ziekenhuis...