In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
Nieuwe plek voor radiologie
Op maandag 4 november is de nieuwe afdeling radiologie in gebruik genomen! Selma, de eerste patiënte van de dag, knipte samen met afdelingsleider Robert Nanne het lint naar de nieuwe behandelkamers door. Het is de eerste verdieping van de nieuwbouw die officieel in de...
Transformatiegelden toegekend aan het Digitaal Gezondheidscentrum
Zorgverzekeraars Zilveren Kruis en VGZ hebben het transformatieplan van het Digitaal Gezondheidscentrum (DGC) goedgekeurd. Daarmee financieren ze met 16,9 miljoen euro de transformatie van de chronische zorg in de regio Kennemerland. Wat doet het Digitaal...
IC-patiënten in het RKZ in Beverwijk werden bezocht door muzikanten van de stichting MuzIC.
Wij spelen muziek en maken contact met patiënten en hun familie op de intensive care”, zegt muzikant en mede-oprichter Sytse Bakker. ,,Muziek creëert net even een ander moment, dat de patiënt kan helpen in het verwerken van de opname.” Artikel in het Noordhollands...