In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Rustige jaarwisseling in het RKZ
Het Rode Kruis Ziekenhuis | Brandwondencentrum Beverwijk (RKZ) kende dit keer een zeer rustige jaarwisseling. Bij de Spoedeisende Medische Dienst (SEMD) hebben tussen 18:00 en 07:00 uur zeventien patiënten zich gemeld. Vier daarvan kwamen met vuurwerk gerelateerd...
Jonge slachtoffers blijven vuurwerk gebruiken na ongeluk
Jongeren die ernstige brandwonden oplopen door vuurwerk, blijven na herstel vuurwerk afsteken. Dit blijkt uit een inventarisatie van het brandwondencentrum Beverwijk. “Voor de slachtoffers is de impact van de brandwond niet groot genoeg om te stoppen met vuurwerk. De...
‘Kerstboodschap (deuk in mijn auto)’
Mijn Ford Focus heeft sinds enige tijd een deuk aan de zijkant, net boven het linker achterwiel. Hoe dat ging? Ik reed een parkeergarage in en zag daar een krappe parkeerplek, net naast een betonnen paal. Mijn beste vriend zei de beroemde woorden: ‘’Dat gaat...