In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Schroom’

Wat heb je aan een geestelijk verzorger aan je bed? Laatst hoorde ik onbedoeld een paar patiënten op zaal hierover met elkaar in gesprek. De teneur van hun gesprek was dat je het uiteindelijk toch zelf moet doen. Mijnheer en mevrouw zaten samen aan het tafeltje bij...

Lees meer

Nieuwe operatiecomplex RKZ geopend!

Met veel enthousiasme en plezier is vanmorgen het gloednieuwe operatiecomplex van het Rode Kruis Ziekenhuis in gebruik genomen! Twee jaar na de start van de nieuwbouw zijn vandaag al de eerste patiënten welkom in dit prachtige centrum. Nadine Vieleers, Voorzitter Raad...

Lees meer

De 1000e RKZ baby van 2024 heet Quinn!

Hartstikke trots zijn deze kersverse ouders op hun eerste kindje: Quinn! Lara en Kai Swier mochten woensdagnacht hun zoontje voor het eerst in de armen houden. Nog onwetend dat hun eerste voor de collega's op de derde een mooie mijlpaal betekent: de 1000e RKZ baby van...

Lees meer