In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
Leestip: ‘Vijfduizend vierkante meter nieuwbouw erbij’
Het vernieuwde Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk opent aanstaande maandag zijn deuren! Met maar liefst 5000 extra vierkante meter, ruime gangen, lichte kamers en een interieur geïnspireerd door de duinen en zee, voelt het als een welkom thuis voor patiënten. De nieuwe...
Eerste SEMD van Nederland is officieel gestart
Eerste Spoedeisende Medische Dienst (SEMD) van Nederland in Midden-Kennemerland. In Midden-Kennemerland slaan zes organisaties de handen ineen om de acute zorg toekomstbestendig te maken. Zij werken voortaan vanuit één organisatie samen op het nieuwe spoedplein in het...
Extra bezoektijden tijdens de feestdagen
Van 11.00 tot 12.00 uur is er tijdens de Kerstdagen en Nieuwjaarsdag een extra bezoekuur. Voor meer informatie raadpleeg onze RKZ bezoektijden pagina www.rkz.nl/bezoektijden/