In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Week van het Donorgesprek: ‘Vraag het gewoon’

Deze week is de Week van het Donorgesprek. Het thema dit jaar is: "Vraag het gewoon!" Tijdens deze week wordt Nederlanders aangemoedigd om met hun naasten in gesprek te gaan over orgaandonatie. In het Donorregister kunnen veel verschillende keuzes worden ingevuld....

Lees meer

Doorbraak in RKZ is nieuw hoogtepunt bouw

Met het doorbreken van een wand tussen de bestaande bouw en het nieuwe deel van het RKZ is een volgende grote stap gezet naar het vernieuwde RKZ. Marius Touwen (RKZ) en Harry van Zandwijk  (Medexs) namen op dinsdag 19 september de hamer ter hand om het belangrijke...

Lees meer