In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Nieuw Lid in de Raad van Commissarissen van het RKZ

We zijn verheugd om aan te kondigen dat Dr. Melvin Mac Gillavry vanaf 1 oktober jl. is toegetreden tot de Raad van Commissarissen (RvC) van het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk (RKZ). Ferd Grapperhaus, voorzitter RvC, deelde zijn enthousiasme over de komst van Dr. Mac...

Lees meer

Leestip: VoorU september 2023

Vier keer per jaar verschijnt onze huis-aan-huis krant, de VoorU. In de editie van september 2023 vindt u onder andere de volgende onderwerpen: doorbraak in RKZ is nieuw hoogtepunt bouw borstcentrum helpt dicht bij huis van operatiekamer naar voetbalveld geen gips bij...

Lees meer