In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Digitaal Gezondheidscentrum: toekomst van de zorg in praktijk

Op 31 oktober is het Digitaal Gezondheidscentrum officieel gelanceerd. Een regionaal initiatief om patiënten met chronische ziekte(n) vanuit hun eigen huis te ondersteunen bij hun gezondheid. Het gaat om ondersteuning op alle vlakken van lichamelijk tot mentaal en...

Lees meer

Leestip: ‘Gips minder vaak gebruikt’

Artsen en verpleegkundigen op de afdeling Spoedeisende Hulp van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) kunnen patiënten met een simpele, stabiele breuk of verzwikking beduidend soepeler behandelen. Deze zorgbehoevenden hoeven namelijk niet meer wekenlang met gips te...

Lees meer