In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Nederlandse Brandwondenzorg paraat voor slachtoffers Noord-Macedonië
De drie brandwondencentra in Nederland (Groningen, Beverwijk en Rotterdam) bereiden zich voor op de opvang van slachtoffers van de brand in de nachtclub in Noord-Macedonië. Momenteel is nog niet bekend of er daadwerkelijk brandwondenslachtoffers deze kant op komen....
Open Dag RKZ 15 maart: ruim 2000 gasten en een mooi feest!
Op zaterdag 15 maart opende het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk (RKZ) de deuren voor een inspirerende, gezellige en actieve Open Dag! Van 11:30 tot 16:00 uur was iedereen van harte welkom om te beleven & bewegen in ons ziekenhuis. Meer dan 2000 gasten bezochten...
‘UB-Brains’
Enkele weken geleden, op vrijdagmiddag, kregen mijn collega Zinzi en ik in de loop van de middag een verwijzing voor een ernstig zieke man op de spoedeisende hulp. Of we als palliatief team nog iets konden betekenen voor deze heer en zijn echtgenote. Als palliatief...