In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
Geplande SEMD in Beverwijk: “Zonder vertrouwen in elkaar krijg je niets van de grond”
Najaar 2024, dan moet het operationeel zijn: de Spoedeisende Medische Dienst (SEMD) op het Spoedplein bij het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk. Bestuurder van dit ziekenhuis Peter van Barneveld en zorgmanager Judith Ferwerda vertellen over wat de SEMD inhoudt, hoe...
Geel bankje
Tussen de regenbuien door en soms ook fluitend in de regen loop ik in het weekend mijn vaste rondje rondom het Geestmerambacht. Ze hebben daar een aantal nieuwe paden aangelegd zodat ik, als vaste bezoeker, ook eens wat nieuwe plekken te zien krijg van dit mooie...
JCI IJmond schenkt prachtig bedrag aan Kinderafdeling RKZ
Op het door de JCI IJmond (Junior Chamber International IJmond) georganiseerde evenement ‘Heel Holland Blij met JCI’ werd in 2022 een prachtig bedrag opgehaald voor onze Kinderafdeling: €15.331,73! Hiermee hebben wij gezinskamers op de Kinderafdeling opgeknapt en...