In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
Horror kerst
Ik moet in groep zeven hebben gezeten toen ik ergens in het najaar bij mijn beste vriend op bezoek ging. Hij woonde precies tien huizen verderop. Hij had een hele zolder tot zijn beschikking en toen al een pc en televisie, heel wat voor die tijd. Die middag had hij...
Ingewikkelde ontstekingsreactie na brandwonden in kaart gebracht
De genezing van brandwonden is ingewikkelder dan een normale wondgenezing. Dit blijkt uit onderzoek van Patrick Mulder, wetenschapper bij de Vereniging Samenwerkende Brandwondencentra Nederland. Om deze nieuwe inzichten in de praktijk te brengen, heeft hij samen met...
10 december Wereldlichtjesdag
10 December is het Wereldlichtjesdag. 9 December organiseren wij (RKZ kraam- en kinderafdeling ) een herinneringsbijeenkomst voor ouders van het overleden kind. We geven dan speciale aandacht aan de kinderen die het afgelopen jaar zijn overleden. Over...