In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Jaarwisseling 2023/2024 overzichtelijk verlopen

Het Rode Kruis Ziekenhuis | Brandwondencentrum Beverwijk kende een relatief rustige jaarwisseling. Op de Spoedeisende hulp (SEH) melden zich veertien patiënten met oudejaarsnacht gerelateerd letsel. Dit aantal is bijna gelijk aan de oudejaarsnacht 2022/2023. Vuurwerk...

Lees meer

Brandwonden door carbidschieten

Traditiegetrouw wordt, op verschillende plekken in Nederland, eind december carbid geschoten. Bij carbidschieten wordt een metalen container, meestal een melkbus, gebruikt om carbid te laten reageren. Carbid is een stof die, wanneer je er water aan toevoegt, acetyleen...

Lees meer

Behandeling van vuurwerkpatiënten met de laser

Het is een winderige oudejaarsavond, terwijl de laatste uren van 2022 worden afgeteld. Juist deze wind zorgt ervoor dat Wout ernstig vuurwerkletsel oploopt. Wat een feestavond moest worden verandert in een nachtmerrie. Een nachtmerrie die start op de spoedeisende hulp...

Lees meer