In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Doen we ons werk goed?

In deze blog deel ik een simpel compliment dat ik onlangs van een patiënt kreeg en waar ik blij van werd. Want wanneer doe je je werk als geestelijk verzorger goed? Voor sommige zorgprofessionals en bij sommige patiënten is dat nogal evident. Het zichtbare en...

Lees meer

Eerste baby in 2024

Op Nieuwjaarsdag is bij ons in het ziekenhuis de eerste baby van 2024 geboren. Selim Rakha, het prachtige zoontje van Yomna en Omar Rakha, kwam ter wereld op 1 januari om 20.55 uur, met een gezond gewicht van 3575 gram. Een speciale dank aan de verpleegkundigen,...

Lees meer