In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

3-delige serie over behandeltraject NOK Beverwijk en het RKZ

IJmond Nieuws heeft onlangs een 3-delige serie gemaakt over het behandeltraject in de Nederlandse Obesitas Kliniek (NOK) Beverwijk en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ). De NOK heeft inmiddels elf vestigingen waaronder in Beverwijk, gehuisvest aan de Vondellaan tegenover...

Lees meer

De Grote Roerganger

Soms treft een bepaalde uiting van een patiënt mij dusdanig dat deze woordkeuze nog enige tijd in mijn hoofd resoneert. In dit geval ging het om een meneer die ik vanaf de feestdagen tot ver in januari mocht bezoeken. Toen ik bij ons laatste gesprek aan hem vroeg hoe...

Lees meer

Voor U magazine – febuari 2024

De Voor U, uitgave februari 2024, is uit! Met nieuws over de bouwwerkzaamheden, verhuizingen en feestelijke openingen, het Digitaal Gezondheidscentrum, patiëntenvervoer en nog veel meer. Op deze pagina vindt u de laatste uitgave en ook de voorgaande edities....

Lees meer