In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
Meer nieuws
‘Zeggen waar het op staat’
Afgelopen week vierden we de derde verjaardag van ons derde kind. Groot feest dus. Om die reden werd de gehele familie opgetrommeld, inclusief mijn oma van 84, een kwieke dame die als een goede IJmuidenaar geen blad voor de mond neemt. Na een hartelijke begroeting...
Leestip: ‘Kristel blijft knokken voor kinderen met brandwonden’
In het Rode Kruis Ziekenhuis Kinderbrandwondencentrum in Beverwijk worden jaarlijks ruim tweehonderd patiënten opgenomen, verpleegd en nabehandeld. Om de zoveel tijd gaat het daarbij om baby’s, peuters, kleuters of tieners die blijken te kampen met dubbel pijnlijk...
Leestip: ‘Alarm om wachtlijsten voor kwetsbare ouderen’
De opvang van kwetsbare ouderen en andere hulpbehoevenden in de IJmond en Zuid-Kennemerland dreigt binnen afzienbare tijd verstopt te raken. Om te vorkomen dat wachtlijsten gestaag verder oplopen, moeten de verschillende zorginstellingen in deze contreien de komende...