In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Digitaal aanvragen van herhaalrecepten via patiëntenportaal

Wij zijn verheugd u te informeren over een nieuwe ontwikkeling binnen de polikliniek neurologie. Vanaf dinsdag 12 maart ’24 starten wij met een pilot voor het "Digitaal aanvragen van herhaalrecepten via het patiëntenportaal". GebruiksgemakHet doel van deze pilot is...

Lees meer

Leestip: ‘RKZ maakt goede sier met bijzondere verplegers’

In het Beverwijkse Rode Kruis Ziekenhuis lopen sinds kort elf bijzondere uniformdragers rond. Het gaat om gespecialiseerde verpleegkundigen in spe, die voordat zij aan hun vervolgopleiding beginnen al volop praktijkervaring kunnen opdoen op de unit Vrouw-Moeder-Kind...

Lees meer

4 t/m 6 maart: Afsluiting Vondellaan

UPDATE - dinsdag 5 maart: De snoeiwerkzaamheden gaan dusdanig voorspoedig dat de gemeente Beverwijk fase 1 vandaag afronden. Woensdag 6 maart wordt er gestart met fase 2. De gemeente heeft hier slechts 1 dag voor nodig in plaats van de geplande 2 dagen. Alle...

Lees meer