In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Leestip: ‘Het mag soms best even binnenkomen’

Aan de rand van het Noord-Hollandse Beverwijk, ingeklemd tussen strand, de Bazaar en industrie, staat het Rode Kruis Ziekenhuis. Al sinds 1973 worden hier vanuit het hele land brandwondenslachtoffers behandeld, waaronder jaarlijks ongeveer 280 kinderen. Kristel van...

Lees meer

Reportage IJmond Nieuws: kijkje in de nieuwbouw

IJmond Nieuws volgt de verbouwing/nieuwbouw van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) Beverwijk op de voet. Willem Jan Hanegraaf, directeur Vastgoed legt in onderstaande reportage uit wat de laatste stand van zaken is:   

Lees meer