In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Gipsmeesters op pad met FractureCar

Gipsverbandmeesters Ronald Deij, Mirella Huijgens en Jeroen de Wit van het RKZ gaan steeds vaker de weg op om her in der in de IJmond de helpende hand te bieden. Naar senioren bij wie een gebroken been of arm moet worden gegipst en (tijdelijk) niet meer mobiel zijn....

Lees meer