In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Koninklijk Bezoek van Zijne Majesteit aan het Rode Kruis Ziekenhuis: Een bijzondere ontmoeting met mensgerichte topzorg van wereldniveau
Beverwijk, 23 april 2025 – Met oprechte betrokkenheid en belangstelling bracht Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander vandaag een indrukwekkend werkbezoek aan het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk. Centraal stonden de uitzonderlijke zorg, innovatieve...
Vandaag, woensdag 23 april : Bezoek van Koning Willem-Alexander!
Met veel plezier kunnen we vertellen dat vandaag, op woensdag 23 april, Zijne Majesteit de Koning ons komt bezoeken!Vanaf 14.00 uur brengt hij een werkbezoek aan het RKZ. Hieronder leest u het programma: Koning bezoekt Brandwondencentrum Beverwijk Zijne Majesteit de...
Werkbezoek VWS aan Brandwondencentrum Beverwijk
Afgelopen donderdag 10 april, ontvingen we in het Brandwondencentrum Beverwijk een delegatie van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) voor een werkbezoek over weerbare zorg. Weerbare zorg betekent: voorbereid zijn op het kunnen leveren van zorg...