In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Open dag RKZ 15 maart: beleven & bewegen
Op zaterdag 15 maart opent het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk (RKZ) de deuren voor een inspirerende en actieve Open Dag!Van 11:30 tot 16:00 uur ben je van harte welkom om te beleven & bewegen in ons ziekenhuis. We bieden een divers programma voor jong en oud, met...
‘UB-Brains’
Enkele weken geleden, op vrijdagmiddag, kregen mijn collega Zinzi en ik in de loop van de middag een verwijzing voor een ernstig zieke man op de spoedeisende hulp. Of we als palliatief team nog iets konden betekenen voor deze heer en zijn echtgenote. Als palliatief...
Reactie RKZ bestuur op brandstichting
In de nacht van zaterdag op zondag heeft zich een ernstig incident voorgedaan. Een vuurwerkbom heeft brand veroorzaakt bij de goedereningang. De brand is snel ontdekt en direct geblust door onze medewerkers. Wij nemen dit zeer serieus! Eind november vorig jaar zijn er...