In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Reactie RKZ bestuur op brandstichting

In de nacht van zaterdag op zondag heeft zich een ernstig incident voorgedaan. Een vuurwerkbom heeft brand veroorzaakt bij de goedereningang. De brand is snel ontdekt en direct geblust door onze medewerkers. Wij nemen dit zeer serieus! Eind november vorig jaar zijn er...

Lees meer

Eerste RKZ baby van 2025 is Arisella

Op nieuwjaarsnacht 1 januari 2025 om 02.54 uur is Arisella geboren. Zij is de eerste RKZ baby van 2025 en het eerste kindje van Armine en Shereldwin Jansen uit Beverwijk, Verpleegkundige Jayanthi en arts assistent Myrthe waren bij de bevalling. Ouders zijn erg blij...

Lees meer

Rustige jaarwisseling in het RKZ

Het Rode Kruis Ziekenhuis | Brandwondencentrum Beverwijk (RKZ) kende dit keer een zeer rustige jaarwisseling. Bij de Spoedeisende Medische Dienst (SEMD) hebben tussen 18:00 en 07:00 uur zeventien patiënten zich gemeld. Vier daarvan kwamen met vuurwerk gerelateerd...

Lees meer